Rasmus & Viggo 5 år!

Ja, även om bloggen främst är en form av träningsdagbok för mig så passar jag ändå på att trycka in lite bilder från födesedagsfirandet av världens finaste pojkar! 🙂

Bästa presenterna var nog Beyblades, sparkcyklar, Lego Star Wars tv-spel och agilityhinder.

    

Agilityträning påbörjades direkt – jag har inte lagt några grunder i det alls själv med Enzo, så jag tänker att grabbarna kan få lattja på med det efter egen förmåga. Det blev lite rörigt i början med två som stod och ropade hoppa på varsitt håll, men sen artade det sig och Enzo började förstå vad de ville att han skulle göra. Annars väntar han ju mest på mitt kommando, men nu nu funkade det även med barnens, vilket var kul! Tror det kommer bli fler pass 🙂 Hoppas kunna lägga in en filmsnutt sen, men försöker förstå hur man redigerar ihop alla snuttarna till en film, men det var lite överkurs verkar det som…

    

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Rasmus & Viggo 5 år!

  1. Malin, Rebell, Sinus och Unik! skriver:

    Grattis i efterskott till världéns snällaste grabbar! 🙂

Lämna en kommentar